Пошуковий запит: (<.>A=Деркач Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Деркач Л. А. Семантика камерно-вокального творчества В. А. Моцарта: педагогический комментарий [Електронний ресурс] / Л. А. Деркач // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 6. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_6_30
|
2. |
Деркач Л. Н. Многогранное наследие Льва Выготского в социо-культурном пространстве XXI столетия [Електронний ресурс] / Л. Н. Деркач // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(1). - С. 94-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(1)__12
|
3. |
Пюрик В. П. Кредитно-модульна система в організації навчального процесу субординаторів на кафедрі хірургічної стоматології [Електронний ресурс] / В. П. Пюрик, Г. П. Ничипорчук, Г. Б. Проць, О. Б. Пермінов, Л. В. Тарнавська, Л. З. Деркач // Вісник стоматології. - 2013. - № 1. - С. 193-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2013_1_76
|
4. |
Пюрик В. П. Вестибулопластика як етап комплексного лікування хворих на генералізований пародонтит із мілким присінком рота [Електронний ресурс] / В. П. Пюрик, Н. П. Махлинець, І. А. Ожоган, Н. М. Павелко, Л. З. Деркач, І. З. Чубій // Клінічна стоматологія. - 2013. - № 3-4. - С. 106-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/klct_2013_3-4_90
|
5. |
Пюрик В. П. Використання гелю "Холісал" у комплексному лікуванні хворих на генералізований пародонтит [Електронний ресурс] / В. П. Пюрик, Л. З. Деркач, І. Р. Ярмошук // Клінічна стоматологія. - 2014. - № 3. - С. 68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/klct_2014_3_57
|
6. |
Деркач Л. В. Особливості митного оформлення при передачі за кордон результатів роботи з НДКР озброєння [Електронний ресурс] / Л. В. Деркач, М. П. Одейчук // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2010. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2010_2(5)__5
|
7. |
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання [Електронний ресурс] / В. П. Пюрик, Л. З. Деркач, О. Б. Пермінов, І. Р. Ярмошук // Медична освіта. - 2014. - № 3(дод.). - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2014_3(dod
|
8. |
Деркач Л. Не звуком единым… (метаморфозы сценического воплощения в камерно-вокальном жанре) [Електронний ресурс] / Л. Деркач // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. - 2014. - Вип. 2. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tnvakho_2014_2_7
|
9. |
Деркач Л. Принципы композиторской интерпретации поэзии А. Блока в творчестве Д. Шостаковича [Електронний ресурс] / Л. Деркач // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2011. - Вип. 32. - С. 289-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2011_32_29
|
10. |
Деркач Л. М. Редакторсько-видавнича діяльність І. Франка в контексті національно-політичного руху другої половини ХІХ–початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. М. Деркач // Обрії друкарства. - 2016. - № 1. - С. 25-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obdr_2016_1_6
|
11. |
Деркач Л. Воплощение поэзии любви в вокальной лирике В. Золотухина [Електронний ресурс] / Л. Деркач // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2012. - Вип. 37. - С. 64-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2012_37_9
|
12. |
Деркач Л. М. Стан і перспективи розвитку української журналістської освіти [Електронний ресурс] / Л. М. Деркач // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 329-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_80
|
13. |
Деркач Л. Синергия в исполнительском процессе [Електронний ресурс] / Л. Деркач // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2014. - Вип. 40. - С. 714-724. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2014_40_56
|
14. |
Деркач Л. Націєтворчі ідеї в публіцистиці Івана Франка: роль інтелігенції [Електронний ресурс] / Л. Деркач // Образ. - 2016. - Вип. 3. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2016_3_5
|
15. |
Пюрик В. П. Використання макро- і мікроелементного складу аутологічного кісткового мозку і штучних замінників кістки в лікуванні хворих з післяопераційними кістковими дефектами щелеп [Електронний ресурс] / В. П. Пюрик, Г. Б. Проць, Л. З. Деркач, Я. В. Пюрик, Л. Г. Омельчук // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 4. - С. 140-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_4_49 Чисельними дослідженнями доведено, що життєво необхідними елементами, які забезпечують нормальне функціонування систем та органів людини, є залізо, кальцій, цинк і марганець. Так, залізо - мікроелемент, який входить до складу понад 70 ферментних систем, бере участь у транспорті кисню (міоглобін) і електронів (цитохроми, залізосеропротеїни), є каталізатором перекисного окиснення ліпідів, впливає на стан імунної системи, розвиток клітин організму тощо. Кальцій - макроелемент, який входить до складу кісткової і хрящової тканин, забезпечує важливі функції клітин (ферментну, енергетичну, секреторну, фагоцитарну), впливає на обмін речовин. Цинк і марганець - мікроелементи, які беруть участь в активації ферментативних систем і забезпечують нормальне розмноження і розвиток клітин. Розроблено нові остеопластичні матеріали на основі аутологічного кісткового мозку, збагаченого макро- і мікроелементами для заповнення післяопераційних кісткових дефектів щелеп. На підставі клініко-рентгенологічних, антропометричних, ехоостеометричних досліджень доведено, що використання загальноприйнятих методик лікування радикулярних кіст щелеп супроводжується частими ускладненнями, а утворення кісткового регенерату є довготривалим. Клінічні та біохімічні дослідження не виявили місцевого чи загального впливу новостворених комбінованих матеріалів на організм пацієнтів. Розроблено, обгрунтовано й апробовано нові методи заповнення післяопераційних кісткових порожнин шляхом поєднання штучних замінників кістки з аутологічним кістковим мозком, які дозволили запобігти розвитку ускладнень запального і атрофічного характеру.
|
16. |
Деркач Л. М. Інтеграція засобів медіаосвіти в навчання української мови (за професійним спрямуванням) майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. М. Деркач // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 62-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_8 Розкрито можливості інтеграції окремих тем із медіаграмотності з темами дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)», передбаченої навчальними планами підготовки бакалаврів. Досліджено ефективність такої інтеграції в аспекті формування в студентів навичок орієнтуватися в медійному потоці. Проаналізовано різні можливості використання певних медіаосвітніх тем (практичні заняття, завдання для самостійної роботи) під час вивчення української мови (за професійним спрямуванням). Перевірено дієвість інтеграції в аспекті формування у студентів культури дослідження медіаповідомлень, розуміння контексту медіаповідомлень та вміння виявляти, хто має користь від них. Результати дослідження свідчать, що інтеграція медіаграмотності з дисципліною «Українська мова (за професійним спрямуванням)» сприяє формуванню в студентів навичок усвідомлення репрезентаційної природи медіа, унеможливлює деструктивний вплив і маніпулювання свідомістю за посередництвом медіаінформації.Раскрыты возможности интеграции отдельных тем медиаграмотности с темами предмета «Украинский язык (профессионального направления)», предусмотренного учебными планами подготовки бакалавров. Исследована эффективность такой интеграции в аспекте формирования у студентов умений ориентироваться в медийном потоке. Проанализированы разные возможности использования некоторых медиаобразовательных тем (практические занятия, задания для самостоятельной работы) во время изучения украинского языка. Проверена действенность интеграции в аспекте формирования у студентов культуры исследования медиасообщений, понимания контекста медиасообщений и умения определять, кто имеет корысть от них. Результаты исследования показывают, что интеграция медиаграмотности с предметом «Украинский язык (профессионального направления)» способствует формированию у студентов умений осмысливать репрезентационную природу медиа, предупреждая деструктивное влияние и манипулирование сознанием при посредничестве медиаинформации.The article considers possibilities of integration of some Media Literacy topics with the Ukrainian Language curriculum topics (the Ukrainian Language is viewed here as an academic discipline for professional direction). Different possibilities of theuse of certain Media Literacy topics during the Ukrainian Language classes are analyzed. Efficiency of such integration is investigated. It is proved that due to integration students learn skills that help them to understand and evaluate complex messagesthey receive from mass media, identify bias, misinformation and lies, and recognize what the media maker wants them to believe or do. Research results show that integration of Media Literacy with the Ukrainian Language as an academic discipline facilitates better understanding of media messages and prevents manipulation of students’ consciousness.
|
17. |
Деркач Л. А. Функционирование ролевого принципа при исполнении вокального цикла Владимира Птушкина "Забавные картинки" [Електронний ресурс] / Л. А. Деркач // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. - 2015. - Вип. 1. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tnvakho_2015_1_7
|
18. |
Рожко М. М. Радіохвильова цистотомія як метод при виборі лікування радикулярних кіст щелеп [Електронний ресурс] / М. М. Рожко, Т. З. Яців, Л. З. Деркач, І. Р. Ярмошук // Вісник проблем біології і медицини. - 2019. - Вип. 1(1). - С. 353-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2019_1(1)__82
|
19. |
Деркач Л. Діалектні та розмовні одиниці в мові газети "Волинь": стилістичний та лексико-граматичний аспекти [Електронний ресурс] / Л. Деркач // Лінгвостилістичні студії. - 2018. - Вип. 8. - С. 64-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ls_2018_8_7
|
20. |
Деркач Л. Використання інтерактивної платформи Mozaik як об’єкта навчальної взаємодії між учасниками освітнього процесу [Електронний ресурс] / Л. Деркач, Л. Констанкевич // Наука і освіта. - 2020. - № 1. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2020_1_12
|
| |